1170_2020top

Spørgsmål & svar om den nye spilleperiode for Cirkusrevyen 2020

Hvilket afsnit skal starte med at være foldbar?
2

Her kan du finde svar på en række spørgsmål om den nye spilleperiode for Cirkusrevyen 2020.


Hvorfor flytter I forestillinger?
På grund af den hurtige udvikling af coronavirus/COVID-19 samt regeringen og myndighedernes anbefalinger, har vi valgt at reagere allerede nu og flytte en række forestillinger i Cirkusrevyen sæson 2020. Det betyder, at premieredatoen nu er søndag den 2. august og at alle berørte forestillinger flyttes til en anden dag i 2020. Spilleperioden 2020 er nu fra den 28. juli til den 19. december.

Hvilke forestillinger bliver påvirket af flytningen?
Du kan se en oversigt over alle de forestillinger, der bliver påvirket her, og hvornår de enkelte forestillinger flyttes til.

Hvornår får jeg mine nye billetter?
Billetterne til den nye spilledag sendes på mail senest mandag den 30. marts til den ved købet registrerede mailadresse. Kig evt. i dit spam-filter eller "uønsket post", hvis du mod forventning ikke skulle modtage billetterne.

Kan jeg få pengene tilbage for mine billetter?
Da der ikke er tale om en aflysning af Cirkusrevyen 2020, men en programændring, er der ikke mulighed for at refundere allerede købte billetter. Vi kan ekstraordinært tilbyde en voucher, der giver mulighed for at bytte billetter til en anden spilledag i Cirkusrevyens sæson 2020. Først efter modtagelsen af de nye billetter bedes du kontakte Cirkusrevyens billetkontor på info@cirkusrevyen.dk eller på telefon 3963 3802 fra mandag den 30. marts og senest den 30. april for at ombytte billetterne. Af sikkerhedsmæssige hensyn er det kun den oprindelige køber, der kan bytte billetterne. Voucheren kan ikke ombyttes til kontanter.

Jeg kan ikke komme til den nye forestilling. Kan jeg bytte mine billetter?
Hvis du har billetter til en forestilling, der er flyttet, kan du bytte dine billetter til en voucher, der giver mulighed for at bytte billetter til en anden spilledag i Cirkusrevyens sæson 2020. Først efter modtagelsen af de nye billetter bedes du kontakte Cirkusrevyens billetkontor på info@cirkusrevyen.dk eller på telefon 3963 3802 fra mandag den 30. marts og senest den 30. april for at ombytte billetterne. Af sikkerhedsmæssige hensyn er det kun den oprindelige køber, der kan bytte billetterne. Voucheren kan ikke ombyttes til kontanter.

Bliver teltet opvarmet, når det bliver koldt?
Vi er ved at få installeret et nyt ventilations- og varmesystem, der efter vores erfaringer med Ørkenens Sønner er blevet effektiviseret og optimeret, så teltet kan opvarmes i den del af spilleperioden, hvor det er koldt udenfor.


Hvordan kan jeg få kontakt til billetkontoret?
Vi sidder klar på billetkontoret til at hjælpe dig fra på mandag, når de nye billetter er modtaget. Under disse særlige omstændigheder vil der være ekstraordinært travlt på billetkontoret, og vi vil derfor gerne opfordre dig til at kigge på disse informationssider, hvor du kan finde svar på de fleste spørgsmål. Billetkontoret kan kontaktes på hverdage mellem 12.00 og 16.00 på 3963 3802 eller info@cirkusreyven.dk.

Jeg har købt Guldpakke-billetter. Hvad betyder flytningen for mig?
Dine billetter flyttes til samme pladser i teltet på den nye spilledag. Det betyder, at alt indhold i Guldpakken flyttes med automatisk, herunder reservation i restauranten.

Jeg har købt billetter som Tirsdags Tilbud?
Dine billetter flyttes til samme pladser i teltet på den nye spilledag. Det betyder, at alt indhold i Tirsdags Tilbuddet flyttes med automatisk, herunder reservation i restauranten.

Jeg har købt billetter til "Vi hylder Ulf" den 21. juni. Hvad skal der med den forestilling?
Særforestillingen og hyldesten af Ulf Pilgaard finder sted den 22. november. Alle købte billetter til særforestillingen den 21. juni flyttes automatisk til den nye spilledag, også reservationer i restauranter m.m.

Jeg har købt billetter gennem Ældre Sagen eller FDM. Hvad betyder det for mig?
Hvis du har billetter til en forestilling, der bliver berørt af flytningen, bliver dine billetter automatisk flytter til den nye spilledag, herunder også indhold i pakker og evt. reservationer i restauranter.


Jeg har købt billetter gennem en ekstern partner?
Hvis dine billetter er købt gennem andre end Cirkusrevyens billetkontor, skal du kontakte det sted, du har købt dine billetter for mere information.

Jeg har bestilt menu i Korsbæk på Bakken. Hvad skal jeg gøre?

Har du bestilt Revy & Menu samlet, bliver din reservation i restauranten automatisk flyttet med til den nye spilledag. Hvis du har bestilt menu i Korsbæk separat, skal du kontakte Korsbæk på Bakken på info@korsbaek-bakken.dk for mere information om flytning af reservationen.

Jeg har bestilt menu i en af Bakkens øvrige restauranter. Hvad skal jeg gøre?

Har du bestilt bord og/eller menu i en af Bakkens øvrige restauranter, bedes du kontakte den enkelte restaurant for mere information.

KLIK HER FOR AT KØBE BILLETTER TIL 2020 - ELLER RING PÅ 39 63 38 02

Kontakt & åbningstider


Gå til Kontaktinfo
Email: info@cirkusrevyen.dk

Billetkontor: Tlf. 39 63 38 02
Åbent hverdage kl. 12 - 16

Administrationskontor: Tlf. 39 63 46 30
Hele året - hverdage kl. 12 - 16

Medlem af RevyDanmark

Hold dig opdateret



Tilmeld dig vores nyhedsbrev og modtag med jævne mellemrum nyheder om Cirkusrevyen, arrangementer i TELTET på Bakken samt tilbud fra vores restauranter.



Cirkusrevyen anvender cookies
Vi benytter cookies til at få websitet til at fungere optimalt. Cookies anvendes primært til trafikmåling via Google Analytics, men ligeledes til at analysere brugen af vores hjemmeside, så vi løbende kan forbedre funktion og indhold.
Du accepterer brugen af cookies ved at klikke luk eller klikke videre på websitet. Læs mere om Cookies


OK